RSS

Monday, March 28, 2011

MUNAJATKU: Ke Jalan SyahidahMu

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

Ya Allah...
tetapkanlah aku di jalanMu ini,
janganlah kau gantikan aku dengan sesorang yang lain,
janglah kau palingkan hatiku setelah kau berikanku kefahaman,
janganlah kau balikkan hatiku setelah kau beriku hidayahMu...

ya Allah...berilah aku kekuatan,
untuk menjadi serikandi mujahidah di jalanMu ini,
terimalah aku ya Allah....
terimalah aku ya allah.....
aku rindu untuk menjadi syahidah di jalan ini...
aku rindu...
aku harap ya Allah....

ya Allah...
hati ini milikMu,
jiwa ini milikMu,
jasad ini milikMu,
aku meminjam segalanya dariMu,
tiada satu pun milikku...

Ya Allah......
bersihkanlah hatiku,
jauhkanlah aku dari menjadi Munafik...
jauhkanlah ia Ya Allah dari diri...
"allahumma thohhir Qalbi....allahumma tohhir Qalbi....
wahdini...wa ahlii...wa ashaabi...waman ahbabi...waman ahsani....ila sirotilmustaqiim...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Pena 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .